donderdag 13 maart 2014

Bingo!

heel wat mensen hebben ondanks dat ze de carnaval als "tussentijdse pauze" hadden gebombardeerd toch nog een mooi resultaat weten te halen deze week.

Soms wel aardig wat aangekomen tijdens de carnaval, maar voor diegenen die direct weer de draad hadden opgepakt was dit alles heel goed uitgevallen.

En dan zie je dat je steeds weer de keuze hebt. Ga ik door met "genieten", of ga ik terug naar mijn basispatroon en pak ik gewoon mijn ega-eetwijze weer op?

Het draait steeds weer om keuze. En... die keuze heb je steeds weer.

Het kiezen om weer gezond door te gaan is nu, met het mooie weer makkelijker dan ooit.
Heerlijk buiten een wandeling maken geeft je als vanzelf een lichter gevoel.

Als we niet meer denken in volhouden, zondigen en mislukken voelt alles als vanzelf lichter. Dan denken we niet meer aan alles wat we niet mogen maar zijn we in staat dit om te zetten naar alles waar we uit mogen kiezen.

En die keuze is heel groot. Onze eetwijzer staat vol met gezonde, lekkere dingen waar we uit kunnen kiezen. We moeten het alleen willen zien.

En daar wil ik je graag bij helpen.
Als jij ook graag lichter en fitter de zomer in wilt gaan, kom dan naar een van de cursussen.
 
Geschreven door een collegaatje Franca Meijs van Duuren
Mooi geschreven klopt ook helemaal.
Suzanne had jullie dit ook al allemaal verteld afgelopen dinsdag
Tot volgende week en ga weer goed verder en pak de EETWIJZER WEER.