maandag 3 maart 2014

Hoi,

ik ben al een aantal jaren "cursist "bij Diny en het bevalt mij uitstekend. Elke week weer een oppepper halen en ervaringen met andere cursisten uitwisselen.
Doordat ik met EGA begonnen ben heb ik nu geen medicatie voor mijn diabetes 2 meer nodig. De huisarts gaf mij het advies om flink af te vallen en dan mijn lichaam weer op een natuurlijke manier in balans te brengen. Nou dat afvallen had ik al jaren met diverse diƫten geprobeerd maar iedere keer ging het mis, maar nu met de eetwijzer van EGA gaat het goed.Natuurlijk heb ik slechte dagen soms periodes maar door de stimulans van Diny krijg ik toch steeds weer mijn eetpatroon op de rit en blijf ik redelijk goed op gewicht. Ik heb dan ook veel meer energie en voel me prima, als ik een slechte dag heb gehad merk ik dat meteen en voel me opgeblazen en moe en ga transpireren ,dat is voor mij het teken dat het fout is en weer snel gezond moet gaan eten ,want dat is het hele geheim, gezond en lekker eten. Het fijne is dat je bijna alles mag/moet eten en het zo lekker mag maken als je zelf wilt, natuurlijk wel volgends de eetwijzer, maar daarom is het voor mij ook zo goed vol te houden.
Ik ben blij dat ik bij Diny terecht ben gekomen en door het eetpatroon van de EGA mij zo goed voel.
Groetjes Ria