zondag 27 oktober 2013

Motiveer elkaar tijdens het afvallen!

Motiveer elkaar tijdens het afvallen!
Uit onderzoek is gebleken dat je beter afvalt wanneer je het samen doet. Je houdt elkaar gemotiveerd en het is prettig om iemand te hebben om ervaringen mee te delen.

Misschien dacht je deze zomer, ik ga er hard voor werken want ik wil toch echt afgevallen zijn als we weer op vakantie gaan. Dat kan, maar het gaat niet vanzelf. Zet dat gevoel van ik wil nu toch echt afvallen niet op een laag pitje.
Ga er tegenaan en je kunt zo weer naar een maatje kleiner. Ga voor een gezond gewicht.

Je voelt je sterk en je bent trots op jezelf want je kunt het.

Dan moet je ervoor zorgen dat je gemotiveerd blijft, dat kan! Zorg dan dat je elke week aanwezig ben en test je resultaat op de weegschaal.Ben je aangekomen! ga er weer tegenaan.
We zijn goed in het zorgen voor een ander, maar nu kies je voor jezelf. Ik wil je daar graag bij helpen. Heb je vragen buiten de club om kan je me altijd mailen of bellen.
Het is ook stimulerend voor jou en voor je medecursisten als je aanwezig bent.
Er zijn ook mensen die niet bij een groep willen zitten maar wel komen wegen, geef dat door, maar zorg wel dat je er elke week bent.