Bij
sommige blijft het bij een dipje maar bij anderen wordt het ook wel eens een
DIP en soms wel van weken!
Je
krijgt steeds meer zin in zoetigheid en denkt ag dat ene koekje dat kan wel.
Maar vaak is het van 1 naar 2 naar 3 naar 4 naar de gehele koektrommel. Een
dipje kan ook een negatieve gedachte zijn. Je hebt er allemaal geen zin meer in
en laat de boel maar de boel.
En
als resultaat; je valt niet af, je voelt je niet goed over die koektrommel, je
voelt je helemaal beroerd, ellendig en hebt even nergens geen zin meer in.
kom naar EGA Nederland en wij helpen jou om die dipjes zo min mogelijk te maken.
