dinsdag 1 juni 2010

het smoezenboek

afvallen Pictures, Images and Photos

de 10 smoezen om vandaag niet aan afvallen te hoeven beginnen.
Ik begin morgen!
Ik ben niet dik, ik heb gewoon zware botten!
Tja, overgewicht zit nou eenmaal in mijn familie.
Ik heb net een kwartier gefietst. Dan heb ik toch wel een reep chocola verdiend?
Mannen houden toch van vrouwen met ronde vormen?
Afvallen?Nu? Ik begin wel als ik weer in mijn bikini moet.
Ik eet eerst alle lekkere dingen die ik in huis heb op en dan begin ik.
Ik moet ongesteld worden en dan heb ik zo’n grote behoefte aan chocola.
Morgen neem ik een balansdag.
Ik geweigerde het gebak, maar ik moest het nemen.
Chips heb ik voor de visite in huis, neem ik maar 2 stukjes kom ik al aan.

Ik wordt van water dik.
Loop de hele dag hard, snap er niks van! Weer niet afgevallen.
De hele week mijn best gedaan, tot iemand zei nu moet je stoppen.
Ik had 4 verjaardagen en een bruiloft, ik begin maandag weer.

Dit kan de top 30 worden voor het smoezenboek,
wie weet er nog een paar, zet ze in ons gastenboek.