vrijdag 22 februari 2013

Ik Wil

 
 Wat beweegt mij toch vandaag,
 
 Te veranderen het voedsel in mijn maag
 
 Waarom ben ik niet tevreden
 
 Met wat ik at tot heden.
 
 Waarom eet ik niet meer als toen,
 
 En wil ik het voortaan anders doen.
 
 Bij het gewicht dat ik moet dragen,
 
 Rijzen al deze vragen.
 
 Van stond af aan wil ik beginnen
 
 Mijn gevoel van eigenwaarde te winnen.
 
 Ik wil nu in een korte tijd
 
 Al die zware kilo’s kwijt.
 
 Heel nauwkeurig ga ik te werk,
 
 Dan voel ik mij op de cursus sterk.
 
 Ik zeg ja, want het is goed,
 
 Dat ik dingen laten moet.
 
 Mij weer gezond voelen en niet meer moe,
 
 Dat kost wat moeite, dat geef ik toe.
 
 Ik heb nu slechts één ding voor ogen,
 
 Dat ik het einddoel halen moge.
 
 Het streefgewicht is mijn motief,
 
 Dat plaats maakt voor mijn ongerief.
 
 Wat ik voor mijzelf ga wensen?
 
 Is mij gelukkig voelen tussen mensen
 
 Veel succes met het volgen van het EGA programma!!